Mellanlandningen

Det var ett regningt med vackert Stockholm som mötte mig i fredags. Semesterveckan är fullspäckad och får gladeligen kallas just semestervecka även fast ledigheten består av några dagar. I lördags diskuterade vi konspirationsteorier och underättade varandra om våra liv. Vackra flickor. I söndags följdes temat upp med en annan vacker flicka, och senare Hamilton med syster och syster-sambo.

Idag glimtar solen fram ibland. M vill åka fritt fall och jag tar på mig prickig klänning och drar till grönan. Sen flyr jag storstan över natten och får återse Eskilstuna. Ser fram emot glass och morgontidning (gärna i kombination, ej nödvändigtvis)

Känner att man måste passa på att se människor och träffa fina vänner innan ljuset, skogen och renarna möter mig i norrbotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0