Popunongogvroridodnoninongog

Äror soså totrorötot popå poprorojojekoktotetot i soskokololanon atottot jojagog momåsostote soskrorivova dodetot popå rorövovarorsospoproråkok. Dodetot gogåror heloltot enonkokeloltot åtot helolvovetote. Fofyrora helola dodgogaror kokvovaror ococh jojagog soskoka bobörorjoja omom. FOFEDODTOT.





Kokulol momedod soskokisossosmomododelollol.
Mominondodrore kokulol momedod oinontotelolloligogenontota kokmommomenontotaroreror.
Inongogenon loledodigoghetot - Soskokololanon helola helolgogenon.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Hohärorloligogtot! Momanon bobloliror gogloladod avov rorövovarorsospoprorkoketot! Dodetot bobehohvoveror momanon iboblolanondod.



Säg efter mig hjärtat: JAG ÄR BRA! JAG KAN DET HÄR OCH JAG KICKAR ASS!

2012-05-16 @ 06:06:08
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0