Jag lovade...

...mig själv att aldrig lägga upp bilder på frukostmys. Men nu gör jag det ändå. Frukost i sängen, here it goes:
 
 
Nej. Jag har inte vaknat denna morgon och förvandlats till ett fotografi-geni, men det var heller inte planen. 
Planen var däremot att vakna tidigt och vara utvilad. Lyckades inte med det, fastän oddsen var goda. Men vad gör väl det i ett världsligt perspektiv? Igår frågade L om jag skulle med till Polen. Vi skulle åkt imorse. Jag ångrar mitt neknade svar i skrivande stund. Tänk vad fint det skulle vara med lite eskapism denna gråmulna dag.
 
Men jag klagar inte. Jag dricker te, lyssnar på Ani Difranco och läser bok. Det är en sällan förunnad aktivitet.
 
 
Stina
 

Kommentarer
Postat av: Stora L

Tror du gjorde ett bra val :)

2012-11-05 @ 21:17:04
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se
Postat av: Tove - Formfront

Låter som en fantastisk morgon!

Du, förresten. En second handbutik som heter FiftyFifty och ligger jättenära mig har en hel servis med sånt porslin. Jag kollade in priserna och de såg inte fyndlåga ut, men vill du så kan du ge mig lite prisriktlinjer och önskemål vad du vill ha och hur mkt det får kosta så kan jag gå ner och slå till.

Svar: Åh! Härligt, jag ska kolla ekonomin - tror inte jag har råd att investera just nu. Men tack bruden, supersnällt!
Stina Nygård

2012-11-11 @ 16:15:46
URL: http://formfront.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0