8 april

Idag springer hönsen lösa i Lund. Jag planerar sommaren och läser arkitekturteori. Det är bäst att låtsas som om solen inte skiner om man vill få något gjort. Helgens tripp till Oslo gav mig ett fint avslut på allt som varit. Kanske slipper jag nu mardrömmar om distriktschefer och evalueringar. Det var kul att dricka rom och cola med Martin, dansa med Jo och spatsera hem med en bislett-kebab. Nu återgår jag till livet en vecka eller så. Sen bär det av till Kroatien och Slovenien. Nya äventyr. 
 
Sommaren är fortfarande oklar. Men som det ser ut nu är det dansk fisk och norrländsk stadsplanering som gäller. Vad gör man inte för att vidga sina vyer? Om någon vet någon som behöver en lägenhet i Malmö i sommar, säg till, jag har en som står tom. 
 
 
Så. Detta om detta. Tillbaka till Robert Bruegmann och The Causes of Sprawl. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove - Formfront

Hej hopp!
Fina bilder :) Tack för hjälpen med klänningen. Den kom fram häromdagen och den ömma modern var mycket glad och tacksam!
Kom ihåg att gärna hojta till i sommar om du kommer uppåt Stockholmstrakten. Jag ska vara ute på Ms landställe typ hela sommaren och det ligger bara en kort Waxholmsbåtfärd bort från Centralen om damen vill komma ut och andas skärgårdsdoft :)

Svar: :) Vad bra att den kom fram ordentligt!Åh, jag ska absolut hojta till! Nu ser det ut som om att jag ska vara i Kiruna och på Stadsomvandlingen i sommar, men det kan absolut bli en stockholmssemester också! Tack! Havsbris är aldrig fel om du frågar mig ;)
Stina Nygård

2013-04-08 @ 19:28:42
URL: http://formfront.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0