Försöker...

...desperat styra upp mitt liv. Detta genom att dricka massor av kaffe, skolka och skicka viktiga mail och ringa om möjligt ännu viktigare samtal. Men. Det är knepigt. Jobbintervjuer hit och dit, vad spelar det för roll? Jag behöver veta nu. Ringa samtal är också idiotiskt, eftersom folk inte svarar. Dumt det här. 
 
Men det är sol, och jag kan checka av diverse saker på att-göra-NU-listan. Så jag lutar mig tillbaka i soffan, läser om Kiruna stadsomvandling i senaste nummret av Arkitektur, och lyssnar på denna: 
 
 
Såg förövrigt Timbuktu och damn, ÅR 10, filmen alltså, på Doc Lounge igår. Den var fin. Svante är finast (skriver jag med risk för att låta som en kär tonåring). 
 
Imorgon drar jag till Oslo. Äventyr och eskapism. Here we go. 
 
 
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0