Skåne på tre timmar

 
 
 
 
Det är sol. Det är varmt. Det är söndag. Promenader med leopardsälen blir sällan tidsmässigt korta. Speciellt en dag som denna, där man borde sitta hemma och skriva essä. Men jag älskar våren och kan inte sitta inomhus. Nu ska jag vara duktig. Boka tågbiljetter, lägga ut möbler på blocket och ordna med övriga vuxenting. 
 
Förövrigt, Jag, superkatten och sälen skulle se film igår. Vi skulle se Jack the Giant Slayer. Vi såg Jack the Giant Killer. Jag har aldrig varit med om värre filmupplevelse, superkatten härdade ut 5 minuter. Jag och sälen såg hela med stora ögon. Inte förens efteråt insåg vi det, vi såg fel film. Vi såg B-rullarnas moder. Jag lovar. Det var inte kul. IKKE KULT I DET HELE TATT. 
 
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0