Glad Påsk

För ett år sedan var vi påväg till Riga. Jag var i Stockholm och ägnade dagarna åt att inte äta ägg, gå på operan och spendera för mycket tid på Moderna Museet. I år händer det inte så mycket. Det är skärtorsdag, jag förbannar DNs korsord för att vara svårt och dricker te. Kanske blir det Malmö ikväll, kanske blir det festligheter med vin och gott sällskap. 
 
Förkylningsjävulen nafsar efter näring. Jag känner att det ömmar i halsen. Te hjälper inte, vem kom på att det skulle vara någon slags mirakelkur mot allt? Superkatten har lämnat landet och jag önskar jag fick följa med henne till Paris och London. Men det blir inte så. Det blir inte ens Stockholm över påsk, av oklara anledningar. 
 
Nu försöker jag mest att hålla mig undan tradera.se, ebay.com och andra onyttigheter. 
 
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0