Fredagsfin - lördagsvin.


Fredagsölen med fröken Persson inkl. man, var en hejjare. Den ekande lokalen och våldtäktsnyheterna som glömdes igång på storbildsteven rubbade inte våra glänsande leenden. Sollefteås superöl Zeunerts passade utmärkt för min smak. Har ni inte ännu smakat detta prisbelönta märke, gör det. Fins för alla smaker (reklamljud) och tillfällen! Speciellt påsk/julmusten är utan överdrift den bästa i världen. Kvällen avslutades med en av de hårdaste, tuffaste drinkarna som finns, Redbull-Jäger. Den gjorde mig matt. Jag somnade i bilen hem och däckade i soffan utan att ha bytt om, borstat tänderna eller tvättat bort sminket. Huvudvärk. Jag är en mes.

Idag ska jag enligt ovanstående anledning vara hemma. Massproducera påskris och underhålla familjens kungliga (tror han) labrador. Lördagsvin, enligt rubriken, kanske det inte blir i alla fall. Eller... jo.

K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0