Återfall. Not OK


Förkylningetiderna är åter här. Vaknade med feber, förkylningssymptomen hade hopat sig efter nattens oroliga sömn. Våran räddaren-i-nöden-låda "DIE TURKOSE KORS" fick känna sig behövd, och där under diarépiller, bandage, kondomer och nagellack låg det en bunt nödvändigheter. C vitamin, strepsils, paracet och en snusdosa. Så kan det gå. Jag gillar däremot att min kropp är inriktad på karriären och väljer så snällt att bara vara sjuk på mina lediga dagar.

Silver påminnde mig för ett par dagar sen om det kära Progg/folkrocks-bandet Euskefeurat. De har varit lite bortglömda på senare tid. För lite vindrickande med syrran skulle jag tro ligger bakom det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0