Topp 3 gårdagen

3. Prickiga shorts och blommiga strumpor
Mina nya fantastiska shorts är svarta med vita prickar, höga i midjan och med två guldknappar. Dom är lika underbara som de låter och fick följa med på gårdagens äventyr. Mina blommiga strumpor är också i en klass för sig, lovar jag er.

2. Mat
I min vardag är lagad mat inte en rutin. Kanske äter tre lagade mål i veckan på grund av konstiga jobbtider och fina personalrabatter. Så därför hamnar tacomiddagen med Silver-sambon på andra plats. Jag är en stjärna på att hacka gurka och paprika.

1. Sjokoladefabrikken
Vad ska man säga. M & Co tog mig med, det blev dans, dans, dans till techno/electro/house-beat tills solen åter visade sig vid horisonten. Det finns inga ord goda nog att beskriva natten, men jag har hört att den 15 november händer det något spektakulärt.


För att ge detta inlägg lite balans, lite ying och yang, ska jag även presentera  Topp 3 Gårdagens Sämsta.
Håll i hatten.

3. Nyckelkaos
I fart och fläng fick Ina med sig en av två fullt fungerande nyckeltrior. Vilket betyder att kvarstående sambos måste dela och därmed anpassa dagarna efter varandra. Det kan bli lite kaos.

2. Trikk-trängsel
Fullt med folk, tröttheten visar sitt ansikte och jag hatar att trängas på spårvagnen hem. Alltid.

1. Internet
Misär. Idioti. Internet ska vara något bra och förenklande, vilket det också är om det fungerar. Här fungerade det inte alls igår och utan internet these days blir man mer trött och handikappad än framcurlad och glad. Igår resulterade internetmisären i en timme konstant pysslande med att få igång musiken i lägenheten.


Sådär. Dagens misärer ska vi inte prata om. Imorgon är det måndag igen, då börjar livet om, har jag hört.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0