Man må säga att...

... det är mysigt men kallt när det är mörkt på morgonen.
... karameller är goda men gjorda av slaggprodukter.
... det vore trevligt med en brevlåda.


Status:
Kall om fingrarna, trött från jobb och oexisterande sömn, lättad, nöjd över IKEAs vaniljdoftande ljus.

Jag hade någon gång en tanke på det här med bloggandet. Att man helst bör begränsa sig till ett ämne per blogginlägg. Det låter väl bra och strukturerat. Det låter också oerhört tråkigt och ospontant. Jag skiter i det, ursäkta ordvalet, men jag ger verkligen blanka fan i det. Rätt och slätt. Det finns ingen som tvingar er att läsa, och jag gör som jag vill, så det så. Dessutom så ska man begränsa sig så måste man ju tycka en sjuhelvetes mycket om olika ämnen, det gör jag inte. Jag tycker bara tillräckligt om saker. Tillräckligt för överlevnad och för att bibehålla självrespekten. Oj, nu skriver jag för mycket strunt.


För att ge detta inlägg (ytterligare) lite mening så ger jag er:





Kommentarer
Postat av: Stora L

Mmmm fast vardagen och livet du skriver om vet du otroligt mycket! Vilket ger din blogg en fantastisk fokus. Dessutom bjuder du ju på djupa insikter!



Skrivit ut mitt brev till dig. Kommer på posten om några dagar.



PUSS

2010-09-02 @ 08:57:13
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0