28 Dagar

28 dagar. Körsbärssommaren är snart här, det kan man inte tro när regnet faller från öppen sky utanför fönstret. Smygrökaren har just traskat hem från festen och soffan är intagen, livet är lugnt och jag fortsätter att frustrerat kurera mig från slitenhet och förkylning. 28 dagar är det som är kvar av min vistelse i Oslo och jag tror med säkerhet att jag aldrig kommer bosätta mig här igen. Det känns lite konstigt och trist speciellt dagar som igår, när jag och Toby vandrade Thorvald Mayers gate upp och ner i solen och provsmakade oliver och löste korsord i parken. Oslo är fint. Bra.
Hur som haver, sommaren kommer. Det blir Roskilde, Pajala, Sollefteå, Stockholm, Dalarna och Skåne. Tiden är knapp, men det finns så mycket jag vill hinna med och många jag vill träffa. Sommarlovet startar i Götebog, Chalmers och arkitektproverna.
K

Kommentarer
Postat av: Stora L

Vilket datum lämnar du Norge? Jag kanske hinner dit! Lite osäkert hur jag jobbar än så länge, men kanske.



Va glad jag skulle bli om du kunde styra dina vägar förbi hos mig i Ludvika. Jag saknar dig så!

2011-05-16 @ 08:33:49
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: peccaplutt

Nämen!! här har jag missat något! :S längtar till du kommer hem till Solle-bolle! eller ja i folkmun numer sollywood :P



Saknar dig!

Kram

2011-05-18 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0