Beauty and the Beast

Klockan är kvart i åtta. Jag insåg just att hela dagen har gått. Jag har legat i feberdrömmar mestadels av dagen, men har nu vaknat upp och uppskattat innebörden av att ha en fantastisk rumskamrat. Pizzabud, hell yeah. Känner att det är lite typiskt att jag alltid blir sjuk när jag är ledig. Trots att jag är ledig och dessutom sjuk ville M att jag skulle åka till jobbet. Brukar få dåligt samvete av att säga nej, men inte den här gången. Helvete heller, jag orkar ju knappt duscha. Nu ska jag se på alla disneyfilmer jag råkar ha på hårddisken, först ut Beauty and the Beast.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Hoppas du kryar på dig snart!!! Filmer som man kan utantill är det bästa som finns när man är sjuk.

2011-05-07 @ 09:13:16
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0