Kära Dagbok

Kära dagbok.
Många långa dagar och nätter har glidit förbi sedan jag sist skrev.

Kanske för att inget ämne har varit värt att nämnas. Tiden har fyllts av diverse skolrelaterade ting och tang. Vi har byggt en hängbro, målat akvarell och ja... väntat. Väntat på att Berlinresan ska komma flygande. Väntat på att limmet ska torka. Väntat på det man alltid väntar på, typ grönare gräs och bättre tider. Min syster har flygit vilse och hamnat på den skånska landsbygden. Kul tyckte jag. Långt till stan tyckte hon.

Annars kan man bara be till gud att en fin lägenhet i Lund vill bli min. Med inflyttning 1 februari ungefär. Malmö fungerar också.

På lördag rullar minibussen mot Berlin. Vad ska vi göra där? Dricka öl och titta på intressant arkitektur. Skissa lite i en fin bok, motiv som husknutar och takfötter alla dess former. Finns säkert sämre ställen att lägga några dagars studietid på.

Återkommer om 10 dagar eller så. Då händer det saker på internet.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Det låter så underbart med Berlin på hösten. Jag inbillar mig att det är ståtligt!

2011-11-04 @ 10:58:38
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0