Sunday morning coffee.


Har en otroligt, oväntad ledig söndag framför mig. Tanken var att jag skulle sitta i skolan hela dagen och göra klart diverse saker på projektet. Men. MEN. Har tydligen glömt mitt passerkort på skolan i fredags. Så kommer inte in. Så. Sitter nu och gör en fin 3dmodell över mitt projekt, dricker te och går in mina nya fina skor.

Solen skiner sådär underbart höstigt och fint. En prommenad medans tvätten torkar senare är ett måste.

Ibland får jag lust att bita mig hårt i armen för att jag ska vakna. Vakna upp och bli lite mer stressad över skolan, projektet och arkitekturhistorian. Men jag kan inte. Jag stressar inte. Och jag är inte ens lite orolig över att jag inte ska bli klar. MEN. Jag har ju massor kvar att göra. Egentligen. Fy fan för min jävla allt-löser-sig-inställning.

Ah, sol. Ah, söndag.
Hejdå mina vänner.




(Osamanhängande dåliga textjävel. Dö.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0