Dom är här!

Julkort, 150x150mm, Flytande tusch och filtspetspenna.
 
Hämtade julkorten på tryckeriet idag! Sjukt nöjd med trycken, dom blev lika fula som jag väntade.
Julen är inte alltid disneyglittrande och stämningsfull. Här kommer en serie julkort som går i temat "Familjen - nu får vi försöka ha det lite trevligt". Lite som det är. Kärleksfullt och förjävligt på samma gång.
 
Korten kostar 15kr/st,Eller 4 för 40 och har storleken 150x150mm.
Hur det ska gå till att sälja dom vet jag inte, men att bli fömögen på julkort är inte heller tanken.
 

 
Stina
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt sjukt bra! Jag ska då minsann köpa!

Svar: Tackar tackar! :)
Stina Nygård

2012-12-12 @ 17:56:39
Postat av: Gunnel

Jag köper åtta!

Svar: Fantastiskt! Det ordnar vi!
Stina Nygård

2012-12-17 @ 20:32:37
Postat av: Stora L

Jag vill så klart också ha några!!!

Svar: Det kanske kan ordnas, såhär i julens svallvåg.
Stina Nygård

2012-12-23 @ 20:55:32
URL: http://Lillasvartaboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0