En sån helg.

Helgen började fint med ensamhetshäng hemma. Ibland behövs tid för emetionell krigsföring med sig själv och tvätt. Detta görs bäst på fredagar. Då hinner man också prata med fint folk, göra klart kollagekonsten och reflektera över varför man gillar hösten. Sen fortsätter helgen med frunch hos Martina. Lukas, Mia och Emilie kom dit med vackra leenden och melodikrysshjärnor. Tåg över gränsen och konst. Kött-middag och utgång på Lunds nation. Ilska över dålig musik och förflyttning till Cafe Ariman som bjöd på arabisk dans och maxade rödvinsdiskussioner med en egyptisk man över en dyr öl. Jag ska inte träffa honom igen, trots att detta blev föreslaget både en och två gånger av densamma egyptier. Avslutade helgen med mysmiddag med katten. Älskade, saknade lepoardsäl. 
 

Så. Där fick ni en fin review av min helg. Oavsett ni ville eller ej. Sen behöver man inte läsa heller, även fast man gärna får. Man får även tipsa om ett fint och billigt tryckeri så jag kan göra posters av min konst. Det vore trevligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0