Platonic Solids

 
 
Vi modellerar platoniska geomertier i Rhino V5. Det är kul, men genererar en viss smärta i svanskotan. Jag måste också erkänna att avsaknaden av att sitta i ritsalen gör att mitt inre barn måste få hoppa och leka hela tiden. Det är något som det ytterst seriösa ritsals-arbetet brukar ta hand om, hur ska det gå i veckan frågar jag mig.
 
Något annat jag frågar mig är det här med mammor och barn; varför ska de ta så stor plats på internet och i bloggosfären? Finns det pappor och barn i detta moderna samhälle? Och dessutom; får alla blogg-mammor (är detta ett vedertaget begrepp numera?) plats inom dessa ramar? Herregud och jösses.
 
 

Livet på en pinne...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stora L

Du får måla mig ännu en tavla, med all din kreativitet!

Svar: Om det ändå vore så enkelt. Ack ack...
Stina Nygård

2012-10-03 @ 19:58:54
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0