Appropå...

... att vara bipolär ang. mycket.
 
Dagens review gick fanktiskt rätt bra. Jag tackade och tog emot kommentaren: "Jäklar, det här kanske är lite för spaced out, och det har jag aldrig sagt förut!". Min fantasi och kreativitet fick hybris samtidigt som jag förstod att det här kommer kräva tålamod och många timmar att förverkliga.
Fick hur som helst klartecken att utveckla ideerna och det känns som en stor vinst i skrivande stund. Men man kan inte annat än att le när man får som helmläxa att titta på Sci Fi i form av filmen Silent Running från 72.
 
Nu kvarstår utmaningen att kamma hem ett klartecken vad gäller min stol, som också ska ritas och tillverkas innan kursen är avslutad. Så ska redan nu varna för framtida bittra och överdrivet negativa inlägg.
 
Hej och tack för all fisk.
 
Stina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0