Fredag

Vi dricker kaffe och försöker långsamt pussla ihop våra kroppar. Vi stirrar mot solen och jag försöker köra ut er ur min lånade lägenhet. Det går inte, ni vägrar inse. Södermalm är helvetet och jag lovar att den berömda djävulen springer runt på ett hustak inte alls långt härifrån. 
 
Idag är det fredag. Solen skiner. Det ligger en suddig nervosistet i luften. Det spritter i kroppen och jag kan inte sitta still. Mot Örebro. Idag. Hur det än blir, hur det än kommer kännas att se dig, så är jag helt övertygad om att det kommer bli underbart. För lång tid och allt för lite spontanitet och äventyr, trots våra planer att rymma till Marocko ihop. J.
 
Hur som haver. Stockholm är vackert, jag skulle kunna bo här. Det ryms så mycket. Jag älskar att få, som det heter, kvalitetstid med barndomsvänner. Men jag börjar längta till Malmö.
 
 
 
Örebro!
 
Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0