Döda ben

Idag är mina ben döda. Kanske var det att ta vatten över huvudet när jag bestämde mig för att cykelpendla mellan Malmö och Lund hela veckan. Dag tre är avklarad och vaderna har inte varit såhär stumma sen jag var 17 och tränade kickboxing. Är inte jättesugen på att ge mig ut på vår arkitektoniska vandring ikväll. Vi ska analysera fyra platser i Malmö, utifrån ett upplevt trygghetsperspektiv. Det är lika intressant som jag är dödstrött. 
 
Jag är dessutom sjuktligt sugen på choklad. Helst i form av en krämig chokladkaka med äkta vaniljglass till. 
Nej. Sluta. Tänk på något annat. Tänk på kebne. 
 
K

Kommentarer
Postat av: Karin

Mycket cykling = bra med choklad.

2013-09-13 @ 15:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0