Måndagen den 9 september.

I dag har jag blivit av med cykelpendlingsoskulden och cyklat 4.2 mil. Till Lund och hem till Malmö igen. Meditativt och trevligt var det. När det inte blåser och regnar kan jag tänka mig. Bra uppladdning inför Kebnekajse. En och en halv vecka kvar, sjukt. 
 
Annars. Hade en fantastisk söndag igår, det kan vara värt att säga, kanske. Jag blev upphämtad av P, vi åkte på äventyr runt om Skåne. Jag är upprymd och överraskad över de korta avstånden här. Man hinner se otroligt mycket på en dag, galet. Vi körde till smygehuk, ystad, ale stenar, kivik, stens huvud och hem. Blev dränkta av hav, pallade äpplen, åt musslor, och klappade kor. Att jag fick gå in mina vandringskängor och lära mig massor om honungsörten är bara plus. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0